top of page
Šenčur
Poslovna cona A 35, 4208 Šenčur

Opis poti

Avtocesto Ljubljana - Jesenice zapustite na odcepu Kranj - vzhod. Na rondoju se usmerite desno proti Brniku oz. Poslovni coni Šenčur. Na desni strani boste zagledali oranžno-rumeno-zelen objekt Cubis. Peljite mimo njega ter zavijte desno v Poslovno cono. Na svoji desni boste najprej zagledali Pečjakovo pekarno, peljite se naravnost do šeste stavbe na desni strani. Stavba je označena z A 35, v pritličju je lokal Antic Cafe. Vhod v stavbo je ob vhodu v lokal, našo pisarno pa boste našli v drugem nadstropju, čisto na koncu hodnika desno.

Norsu, psihoterapija & svetovanje, Barbara Rupar s.p. LOGO
Tržič
Cerkvena ulica 3, 4290 Tržič

Opis poti

Avtocesto Ljubljana - Jesenice zapustite na odcepu Tržič. Pot nadaljujete po hitri cesti do odcepa za Tržič (pred sabo boste opazili Petrol na obeh straneh ceste), kjer zavijete desno in se spustite mimo policijske postaje ter bazena na desni strani in pot nadaljujete naravnost čez semaforizirano križišče. Na svoji desni boste videli trgovini Spar in Hofer, vi pa nadaljujete pot do krožnega križišča, kjer izberete 2. izvoz proti centru Tržiča. Po manjšem vzponu prispete v Tržič, kjer boste na svoji levi opazili pošto, malo za tem pa še avtobusno postajališče ter stolpnico, na svoji desni pa tržiškega zmaja. Pot še vedno nadaljujete naravnost. Od tu dalje se z uporabo parkirne ure že lahko parkirate ob desni strani ceste. Sicer pa pot nadaljujete do prvega možnega odcepa na DESNO, kjer zavijete navzgor v enosmerno ulico. Pisarna se nahaja v 3. hiši na levi. Parkirate se lahko tudi ob cesti, ki vodi naprej ob hiši vse do tržiškega pokopališča (enosmerna krožna cesta). Tu je parkiranje brezplačno. Prav tako lahko parkirate na parkirišču Osnovne šole Tržič (namesto, da zavijete desno v enosmerno ulico nadaljujete pot in takoj pa zožanju ceste zavijete levo čez most na parkirišče osnovne šole).